חכם סיני אמר מזמן: "הפרסום ברדיו עובד!". טוב, זה לא היה ממש חכם סיני וממש לא מזמן אבל מי שזה לא היה, ידע טוב מאוד על מה הוא מדבר.
גם בימינו אנו כשאנו מוקפים: סמארפונים, טאבלטים, לפטופים בלותות'ים ומה לא? עוד לא קם הוידאו שהצליח להרוג אותו ובכך ממשיך הרדיו לשמור על כוחו ומעמדו הבלתי מעורער כ"מעביר הזמן" האולטימטיבי בנהיגה ברכב ובמהלך היום בהרבה מאוד מקומות עבודה. ההאזנה לרדיו פשוטה ולא מצריכה שום התעסקות תוך כדי – הדלק ושכח. וכך מהכניסה לרכב או הכניסה למשרד/מוסך/מספרה/פיצוציה או כל מקום עבודה אחר יש לך קהל "שבוי" שגם אם הוא לא בהאזנה מתמדת, הוא תמיד שומע.
ניתן לפלח את תחנות הרדיו וזמני השידור במהלך היום לפי: איזורים גיאוגרפים, גילאים, השכלה, מעמד סוציו אקונומי ועוד ועוד ועוד. כך מאפשר לך הפרסום ברדיו לפנות לקהל מטרה מפולח ומותאם.
נכון, זה לא אפיק הפרסום הזול אבל בואו תנסו בבקשה לקרוא את המשפטים הבאים במלי לשיר אותם ותבינו את גודל התועלת שאפשר להפיק ממנו:
- "1800-400-400 AIG"
- "הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים במשרד הבטחון"
- גולף & קו, תנסו את זה בבית
- תמיד כדאי לעצור... בצומת ספרים!
- טויס אר אס אני שואל, טויס אר אס אתם עונים.
- המחיר נמוך מדי, במחסני חשמל!
- תרגיש בבית... ידיעות אחרונות.